Рішення "BAS Громадське харчування" призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.
Програма надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, які виконуються різними працівниками підприємства громадського харчування - технологами, кухарями, завідувачами виробництвом, калькуляторами, комірниками, бухгалтерами, що відповідають за різні ділянки обліку.
Прикладне рішення "BAS Громадське харчування" розроблено на базі програми "BAS Бухгалтерія" і містить всю функціональність цього продукту.
"BAS Громадське харчування" автоматизує наступну галузеву специфіку.
Облік товарно-матеріальних цінностей
Ведення номенклатурного довідника з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозаміни, хімікоенергетичні характеристики, калорійність і харчову цінність.
Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності кожного разу заводити нову рецептуру.
- Калькуляції/технологічні карти.
- Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування і оброблення. У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід. Крім того, у рецептурі блюда можна максимально докладно описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах). Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.
- Використання декількох рецептур напівфабрикатів і страв з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "блюдо в страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності. Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв і напівфабрикатів на підприємстві.
- Аналоги. Ведення списку взаємозамінних продуктів і його автоматичне використання при списанні у виробництво і формуванні калькуляційних карток. Аналоги істотно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.
- Спеції. У рішенні розроблений особливий режим обліку продуктів, витрата яких в перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До числа таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення при оформленні приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються в спеціальному регістрі "Спеції".
- Автоматична розкладка на інгредієнти під час інвентаризації. При проведенні інвентаризації врахована специфіка підприємств громадського харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких не було відображено в системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.
- Модифікатори. У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію з собівартості страв з урахуванням модифікаторів.
- Контроль дотримання рецептур. Реалізовано звіт про недовкладенні складові приготованих страв. Контроль дотримання рецептури під час виробництва дозволяє поліпшити якість страв, оптимізує використання продуктів і попереджає можливі зловживання з боку персоналу.
Облік продажів
Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів з "R-Keeper v.6", "R-Keeper v.7".
Початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі. Створення документів “Чеки Общепита” здійснюється після натискання на кнопку "Створити Чеки Общепита", яка розташована в нижній частині форми обробки "Завантаження продажів з R-Keeper v.7". Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним встановленим відбором (період і каси ККМ).
Після створення документів “Чеки Общепита” можуть бути отримані цільові документи.
Аналітична звітність
Рішення включає регламентовану звітність і галузеві уніфіковані друковані форми.
Програма "BAS Громадське харчування" включає необхідну аналітичну звітність для оцінки показників діяльності підприємства і прийняття рішень, зокрема для аналізу продажів.
BAS Громадське харчування
Функціональні можливості: