+38 (050) 175-15-15
+38 (068) 175-15-15

csn.sab.info@gmail.com

м. Запоріжжя,

вул. Електрозаводська, 3

(зупинки: "Каховська", "ЗСТО")

Рішення BAS для масового ринку

"BAS Малий бізнес" - це прикладне рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг, підрядні роботи, виробництво, торгівля та інші. 

 

Програма допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам - нові можливості для продуктивної роботи.

Налаштування параметрів обліку

В процесі налаштування здійснюється:

  • реєстрація інформації по організаціях підприємства;
  • реєстрація структури підприємства - підрозділів, складів;
  • налаштування параметрів обліку;
  • налаштування сервісних функцій;
  • введення початкових даних за розділами обліку.

"Помічник початку роботи" спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи і виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад, облік зарплати або виробництва.

 

Маркетинг і продажі

"BAS Малий бізнес" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками. У програмі автоматизовані операції з товарним асортиментом:

  • реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг компанії;
  • реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
  • встановлення і зміна цін, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення;
  • реєстрація видів знижок і націнок.

У програмі "BAS Малий бізнес" підтримується:

  • зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін;
  • зберігання формату для виду цін номенклатури, що використовується при виведенні ціни в прайс-лист;
  • зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури.

Підготовка продажів і робота з клієнтами в "BAS Малий бізнес" здійснюються операціями:

  • реєстрація і зберігання контактної інформації клієнтів;
  • реєстрація договорів з покупцями;
  • реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів та їх контактної інформації;
  • реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками - вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо;
  • реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість);
  • реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат);
  • об'єднання замовлень покупців в проекти;
  • формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
  • забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, які створюються замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво;
  • відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.

Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.

Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах. Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.

 

Роздрібні продажі

Програма "BAS Малий бізнес" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.

Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.

Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.

 

Облік закупівель і забезпечення потреб

Службі постачання оперативно надається інформація для визначення і забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб в товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб в товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкриті замовлення постачальникам і замовлення на виробництво.

Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням в замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.

Для забезпечення процесу купівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:

  • реєстрація постачальників і контактної інформації;
  • зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;
  • зберігання виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором;
  • зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента;
  • реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
  • реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками - вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо;
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • формування графіків постачань;
  • розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.

Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:

  • надходження за плату від контрагента;
  • придбання підзвітною особою;
  • прийом на реалізацію від комісіонера;
  • отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку.

Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

 

Складський облік

Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:

  • роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку;
  • облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів;
  • облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо);
  • переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
  • резервування запасів (облік запасів і витрат у розрізі замовлень покупців);
  • використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
  • друк етикеток і цінників.

Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації - оприбутковування і списання запасів.

 

Облік грошових коштів

Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.

Управління грошовими коштами включає:

  • облік руху грошових коштів у касі і на банківських рахунках;
  • оформлення первинних документів банку та каси;
  • розрахунки з підзвітними особами;
  • формування платіжного календаря;
  • інтеграція з системою "Клієнт-банк"

 

Роботи, послуги, виробництво

"BAS Малий бізнес" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.

Управління даними про склад і технологію виконаних робіт і виготовленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.

План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг - замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.

Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.

Замовлення на виробництво, що реєструються, мають наступні особливості:

  • можуть бути джерелами забезпечення потреб за замовленнями покупців;
  • за замовленнями на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих;
  • у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.

Програма дозволяє реєструвати факт виготовлення напівфабрикатів і продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасовка, складання комплектів). Продукція числиться за структурною одиницею, що виготовила її, і може бути переміщена в іншу структурну одиницю - наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех за технологічним маршрутом.

Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.

Для планування робіт співробітників використовуються:

  • відрядні наряди - використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригадними;
  • завдання на роботу - використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.

Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт за нарядами і завданнями. Ця інформація може бути використана надалі для розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи і проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.

Для обліку витрат підприємства і розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:

  • облік фактичних витрат ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі;
  • розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, може бути зроблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документу випуску;
  • регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;
  • звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт.

Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).

 

Кадровий облік та облік заробітної плати

"BAS Малий бізнес" підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства.

Кадровий облік включає наступні функції:

  • оформлення прийому на роботу;
  • кадрове переміщення;
  • звільнення.

Облік розрахунку заробітної плати включає наступні функції:

  • облік робочого часу - використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як за днями, так і зведено за період;
  • розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО, Військовий збір) і внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом "Нарахування зарплати";
  • формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам.

Передбачена можливість формувати аналітичні звіти за розрахунками з персоналом, нарахуванням та утриманням співробітників.

 

Облік майна

"BAS Малий бізнес" забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації:

  • прийняття до обліку, зміна параметрів;
  • розрахунок амортизації;
  • продаж і списання.

 

Фінансовий результат

У програмі "BAS Малий бізнес" реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.

Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.

Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.

Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.

За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:

  • управлінський баланс;
  • звіт про прибутки і збитки;
  • звіт про рух грошових коштів.

У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):

  • прогнозний баланс;
  • бюджет прибутків і збитків;
  • бюджет руху грошових коштів.

Також передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, процедура закриття місяця.

Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений "Монітор керівника", в якому зведені основні показники:

  • залишки грошових коштів на рахунках і в касах підприємства;
  • дебіторська заборгованість - загальна, прострочена;
  • кредиторська заборгованість - загальна, прострочена;
  • прибутки і збитки;
  • прострочені зобов’язання перед покупцями і замовниками за відвантаженням товарів і наданню послуг;
  • прострочені зобов’язання постачальників і підрядників за постачання товарів і надання послуг.

Додатково можна отримати наступну інформацію:

  • загальні показники: продажі, доходи і витрати, стан обігових коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості);
  • грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період;
  • дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу;
  • кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу.

 

Аналітичні звіти

Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію в усіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації, параметри групування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також зберігати власні налаштування звітів.

 

Інтеграція з програмами "BAS Бухгалтерія", "BAS Роздрібна торгівля"

Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку - для цих цілей зручно використати конфігурацію "BAS Бухгалтерія", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

Обмін даними з програмами "BAS Бухгалтерія" і "BAS Роздрібна торгівля" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.

BAS Малий бізнес

BAS Малий бізнес

Функціональні можливості:

Обмеження програми "BAS Малий бізнес" (Базова версія)

Для придбання програми та отримання відповідей на питання:

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (050) 175-15-15

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (068) 175-15-15

"BAS Малий бізнес" (Базова версія) має ряд обмежень у порівнянні з "BAS Малий бізнес" (версія ПРОФ), а саме:

  • не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері;
  • одночасно в одній інформаційній базі може працювати тільки один користувач;
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
  • не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця - реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт";
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз;
  • не підтримується СОМ-з'єднання і Automation-сервер.

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з’являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму "BAS Малий бізнес" (версія ПРОФ), яка не має зазначених обмежень.