+38 (050) 175-15-15
+38 (068) 175-15-15

csn.sab.info@gmail.com

м. Запоріжжя,

вул. Електрозаводська, 3

(зупинки: "Каховська", "ЗСТО")

Супровід систем автоматизації бізнесу

Сервіс "FREDO Звіт" - інтегрований з програмами для автоматизації бізнесу сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами.

 

Істотно заощадити час дозволяє здача звітності за допомогою сервісу "FREDO Звіт". Відповідно до чинного законодавства, документи повинні шифруватися електронним цифровим підписом (ЕЦП).

BAS БухгалтеріяBAS Бухгалтерія

З 01.08.2020 р. додався новий пакет сервісів "FREDO" для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців (ФОП), які надають доступ відразу до сервісу здачі електронної звітності та адміністрування ПДВ ("FREDO Звіт") і електронного документообігу ("FREDO ДокМен").

 

Склад пакету сервісів "FREDO" для юридичних осіб:

  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юридичних осіб;
  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен".

 

Склад пакету сервісів "FREDO" для ФОП:

  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО;
  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен".

 

Доступи до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" на 12 місяців для юридичної особи або ФОП на ССО можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу в разі відсутності у них договору "ІТС ПРОФ".

 

Додаткові підключення доступів до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" для юридичної особи або ФОП на ССО можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу, для яких оформлено основне підключення (договір "ІТС ПРОФ", доступ до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" на 12 місяців). Період підписки на додаткові підключення може бути - від 1 місяця до 12 місяців, але не більше періоду закінчення основного підключення.

 

Додаткові підключення доступу до онлайн-сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен" можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу незалежно від наявності/відсутності інших пакетів онлайн сервісів ("ІТС", "FREDO", "Бухгалтерський") на термін від 1 до 12 місяців . Рекомендується синхронізувати терміни доступів до онлайн-сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен", які оформлені на один реєстраційний номер програмного продукту.

Сервіс "FREDO Звіт" надає такі можливості:

  • Шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
  • Формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
  • Перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
  • Дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
  • Реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
  • Обмін податковими документами між контрагентами;
  • Отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
  • Пакетна обробка документів.

Сервіс працює в режимі 24/7 - цілодобово, без вихідних і святкових днів.

Програми, в яких реалізовано сервіс

Умови отримання

FREDO Звіт

Переваги

  • Розширений комплект регламентованих звітів (порівняно з набором типових звітів в програмах для автоматизації бізнесу) з оперативним оновленням;
  • Тісна інтеграція "FREDO Звіт" з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту (заповнення "однією кнопкою"), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з програми для автоматизації бізнесу;
  • Перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
  • Відправка звітів до державних органів (Державна податкова служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
  • Перенос архівних даних з програми "М.Е.Doc";
  • Можливість використання КЕП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
  • Підтримка сертифікатів КЕП основних АЦСК ("ІДД ДФС" (безкоштовні ключі КЕП), Органів Юстиції України, "Укрзалізниця", "Masterkey", "УкрСиббанк", "УСС", "ПриватБанк" та ін.);
  • Економія часу і грошей - доступ до сервісу "FREDO Звіт" надається без додаткової оплати в рамках оформлення доступу до онлайн-сервісів і оновлення програмної продукції (договір "ІТС") рівня "ІТС ПРОФ" та "ІТС Ретро";
  • Можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.
  • BAS Бухгалтерія всіх версій (Базова, ПРОФ, КОРП);
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Роздрібна торгівля;
  • BAS Малий бізнес. ПРОФ;
  • BAS АГРО. ERP;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
  • BAS Громадське харчування;
  • BAS Будівництво. ERP;
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія;
  • BAS Будівництво. Керування фінансами;
  • Застарілі програми.

Список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом "FREDO ДокМен", постійно розширюється.

Для придбання сервісів ІТС та отримання відповідей на питання:

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (050) 175-15-15

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (068) 175-15-15