Супровід систем автоматизації бізнесу
Сервіс "FREDO Звіт" - інтегрований з програмами для автоматизації бізнесу сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами.
Істотно заощадити час дозволяє здача звітності за допомогою сервісу "FREDO Звіт". Відповідно до чинного законодавства, документи повинні шифруватися електронним цифровим підписом (ЕЦП).
З 01.08.2020 р. додався новий пакет сервісів "FREDO" для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців (ФОП), які надають доступ відразу до сервісу здачі електронної звітності та адміністрування ПДВ ("FREDO Звіт") і електронного документообігу ("FREDO ДокМен").
Склад пакету сервісів "FREDO" для юридичних осіб:
- Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юридичних осіб;
- Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен".
Склад пакету сервісів "FREDO" для ФОП:
Доступи до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" на 12 місяців для юридичної особи або ФОП на ССО можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу в разі відсутності у них договору "ІТС ПРОФ".
Додаткові підключення доступів до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" для юридичної особи або ФОП на ССО можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу, для яких оформлено основне підключення (договір "ІТС ПРОФ", доступ до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" на 12 місяців). Період підписки на додаткові підключення може бути - від 1 місяця до 12 місяців, але не більше періоду закінчення основного підключення.
Додаткові підключення доступу до онлайн-сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен" можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу незалежно від наявності/відсутності інших пакетів онлайн сервісів ("ІТС", "FREDO", "Бухгалтерський") на термін від 1 до 12 місяців . Рекомендується синхронізувати терміни доступів до онлайн-сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен", які оформлені на один реєстраційний номер програмного продукту.
Сервіс "FREDO Звіт" надає такі можливості:
- Шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
- Формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
- Перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
- Дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
- Реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
- Обмін податковими документами між контрагентами;
- Отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
- Пакетна обробка документів.
Сервіс працює в режимі 24/7 - цілодобово, без вихідних і святкових днів.
Програми, в яких реалізовано сервіс
- Розширений комплект регламентованих звітів (порівняно з набором типових звітів в програмах для автоматизації бізнесу) з оперативним оновленням;
- Тісна інтеграція "FREDO Звіт" з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту (заповнення "однією кнопкою"), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з програми для автоматизації бізнесу;
- Перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
- Відправка звітів до державних органів (Державна податкова служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
- Перенос архівних даних з програми "М.Е.Doc";
- Можливість використання КЕП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
- Підтримка сертифікатів КЕП основних АЦСК ("ІДД ДФС" (безкоштовні ключі КЕП), Органів Юстиції України, "Укрзалізниця", "Masterkey", "УкрСиббанк", "УСС", "ПриватБанк" та ін.);
- Економія часу і грошей - доступ до сервісу "FREDO Звіт" надається без додаткової оплати в рамках оформлення доступу до онлайн-сервісів і оновлення програмної продукції (договір "ІТС") рівня "ІТС ПРОФ" та "ІТС Ретро";
- Можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.
- BAS Бухгалтерія всіх версій (Базова, ПРОФ, КОРП);
- BAS Комплексне управління підприємством;
- BAS ERP;
- BAS Управління холдингом;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS Роздрібна торгівля;
- BAS Малий бізнес. ПРОФ;
- BAS АГРО. ERP;
- BAS АГРО. Бухгалтерія;
- BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
- BAS Громадське харчування;
- BAS Будівництво. ERP;
- BAS Будівництво. Бухгалтерія;
- BAS Будівництво. Керування фінансами;
- Застарілі програми.
Список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом "FREDO ДокМен", постійно розширюється.
Для придбання сервісів ІТС та отримання відповідей на питання:
Tel. / Viber/ Telegram: +38 (050) 175-15-15
Tel. / Viber/ Telegram: +38 (068) 175-15-15