Управління торговим підприємством
СЕРТИФІКОВАНИЙ КУРС
Управлінський облік і планування в прикладному рішенні "Управління торговим підприємством" (редакція 1.2)
54 академічні години

СЕРТИФІКОВАНИЙ КУРС
Ведення бухгалтерського і податкового обліку в прикладному рішенні "Управління торговим підприємством" (редакція 1.2)
54 академічні години

У навчанні використовується:
Конфігурація "Управління торговим підприємством", редакція 1.2, реліз 1.2.65.1 від 20.10.2021.
Цільова аудиторія і завдання курсу:
Вивчення прикладного рішення "Управління торговим підприємством" поділяється на два курси:
- Управлінський облік і планування в прикладному рішенні "Управління торговим підприємством". Цільова аудиторія: управлінці, керівники підрозділів, менеджери, працівники облікових служб, комірники;
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку в прикладному рішенні "Управління торговим підприємством". Цільова аудиторія: бухгалтера.
Курси дозволяють ознайомитись з функціоналом прикладного рішення в рамках управлінського та бухгалтерського обліку та досконально розібратися з:
- Налаштуваннями програми для автоматизованого ведення обліку у відповідності з вимогами законодавства та корпоративними стандартами підприємства;
- Особливостями заповнення нормативно-довідкової інформації в рамках кожної підсистеми;
- Функціональністю документообігу підсистем:
- Управління купівлями;
- Управління складом та запасами;
- Управління ціновою політикою підприємства: застосування знижок і націнок під час продажу, зберігання інформації про ціни постачальників, формування прайс-листа;
- Управління продажами;
- Управління відносинами з покупцями та постачальниками (CRM);
- Управління фінансами: готівкові та безготівкові грошові кошти, еквайринг, конвертація валют, облік кредитів та депозитів, платіжний календар та ін.;
- Система планування: плани продажів, плани купівель, планування руху грошових коштів;
- Управління виробництвом: випуск напівфабрикатів та продукції, послуг; розподіл прямих та непрямих витрат; розрахунок собівартості продукції та послуг; переробка давальницької сировини;
- Основних засобів, нематеріальних активів: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів);
- Малоцінних активів: надходження, передача до експлуатації і списання з експлуатації;
- Кадрового обліку: облік співробітників за основним місцем роботи і за сумісництвом, формування типових форм за трудовим законодавством (наказ про прийняття на роботу, наказ про переведення на іншу роботу, наказ про звільнення та ін.);
- Заробітної плати: нарахування та виплата зарплати, депонування, розрахунок середнього заробітку (лікарняні, відпускні, відрядні), розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій, формування відповідних звітів;
- Податки: ПДВ (визначення податкових зобов'язань та кредиту), податковий облік з податку на прибуток, єдиний податок;
- Регламентні операції по закінченню періоду, визначення фінансових результатів;
- Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства.
- Побудовою звітності для всіх рівнів структури підприємства: оперативні звіти для функціональних відділів, стандартна бухгалтерська звітність, управлінська звітність. Окрема увага приділяється налаштуванням звітів;
- Сервісними механізмами програми: настройка резервного копіювання, групова зміна реквізитів, проведення документів, вилучення відмічених об’єктів, пошук і вилучення дублів, коригування регістрів, журнал реєстрації та ін.
У вартість курсу входить:
- Сертифікований методичний підручник (друковане видання, містить теоретичний і практичний матеріал);
- Свідоцтво про закінчення курсу єдиного зразку "Спілка Автоматизаторів Бізнесу".
Курс побудований у вигляді наскрізного практичного прикладу.



