+38 (050) 175-15-15
+38 (068) 175-15-15

csn.sab.info@gmail.com

м. Запоріжжя,

вул. Електрозаводська, 3

(зупинки: "Каховська", "ЗСТО")

Супровід систем автоматизації бізнесу

"ІТС Галузевий" - це сервіс, який надається розробниками галузевих рішень спільно з обслуговуючою компанією користувачам програм для автоматизації бізнесу. Він призначений для супроводу користувачів певних галузевих і спеціалізованих рішень з використанням різних засобів комунікації (далі - Галузевих ПП).

 

Список рішень з Категорією супроводу при використанні сервісу користувачі можуть знайти в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам).

BAS Бухгалтерія

Активувати сервіс "ІТС Галузевий" можуть зареєстровані користувачі Галузевих ПП. Сервіс не є самостійним видом договору ІТС і вважається активним тільки при наявності у користувача діючого договору ІТС.

 

Для супроводу із використанням сервісу "ІТС Галузевий" різнойменних Галузевих ПП необхідна окрема активація сервісу на кожен Галузевий ПП. Юридичним особам і організаціям, які складаються з декількох юридичних осіб (з розгалуженою філіальною структурою, для торгових мереж, холдингів і т.п.), які придбали кілька однойменних Галузевих ПП, для отримання сервісного обслуговування цих Галузевих ПП, досить оформлення одного сервісу "ІТС Галузевий" .

 

При активації сервісу "ІТС Галузевий" користувач вказує період, в якому буде діяти сервіс. Початок дії сервісу можна вказати з будь-якої дати будь-якого місяця, але не раніше дати проведення процедури активації, тобто в даті початку дії сервісу "ІТС Галузевий", що активується, не можна вказати "минуле число".

Вартість

Умови отримання

ІТС Галузевий

Переваги

Підтримка користувачів

  • Оперативна підтримка користувачів, що надається розробниками Галузевих ПП;
  • Звернення на ЛК розробника Галузевого ПП будь-яким з перерахованих способів, який найбільш звичний і зручний для користувача;
  • Посилений контроль розробників ПП за якістю супроводу Галузевих ПП;
  • Можливість безпосередньо впливати на розвиток функціоналу Галузевого ПП, оцінюючи в особистому кабінеті користувача якість рішення, якість його супроводу, а також висловлюючи свої побажання щодо розвитку.

Після активації сервісу "ІТС Галузевий", додатково до наданих в рамках договору ІТС сервісів (після його оформлення), користувачам будуть доступні:

  • Лінія консультацій розробника галузевого або спеціалізованого рішення (розробника ПП) з використанням телефону, електронної пошти та інших систем електронної комунікації. Координати лінії консультацій розробників Рішень, що супроводжуються із використанням сервісу "ІТС Галузевий", користувачі можуть знайти в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам);
  • Налаштування засобів електронної комунікації з розробником ПП і вивчення їх використання.

Вартість супроводу із використанням сервісу "ІТС Галузевий" залежить від складності розробки та супроводу Галузевого ПП (цінова категорія сервісу), для кожного Галузевого ПП визначена одна категорія. Список рішень з Категорією супроводу із використанням сервісу користувачі можуть знайти в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам).

Для придбання сервісів ІТС та отримання відповідей на питання:

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (050) 175-15-15

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (068) 175-15-15