Супровід систем автоматизації бізнесу
"ІТС Галузевий" - це сервіс, який надається розробниками галузевих рішень спільно з обслуговуючою компанією користувачам програм для автоматизації бізнесу. Він призначений для супроводу користувачів певних галузевих і спеціалізованих рішень з використанням різних засобів комунікації (далі - Галузевих ПП).
Список рішень з Категорією супроводу при використанні сервісу користувачі можуть знайти в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам).
Активувати сервіс "ІТС Галузевий" можуть зареєстровані користувачі Галузевих ПП. Сервіс не є самостійним видом договору ІТС і вважається активним тільки при наявності у користувача діючого договору ІТС.
Для супроводу із використанням сервісу "ІТС Галузевий" різнойменних Галузевих ПП необхідна окрема активація сервісу на кожен Галузевий ПП. Юридичним особам і організаціям, які складаються з декількох юридичних осіб (з розгалуженою філіальною структурою, для торгових мереж, холдингів і т.п.), які придбали кілька однойменних Галузевих ПП, для отримання сервісного обслуговування цих Галузевих ПП, досить оформлення одного сервісу "ІТС Галузевий" .
При активації сервісу "ІТС Галузевий" користувач вказує період, в якому буде діяти сервіс. Початок дії сервісу можна вказати з будь-якої дати будь-якого місяця, але не раніше дати проведення процедури активації, тобто в даті початку дії сервісу "ІТС Галузевий", що активується, не можна вказати "минуле число".
Вартість
Умови отримання
ІТС Галузевий
Переваги
Підтримка користувачів
Після активації сервісу "ІТС Галузевий", додатково до наданих в рамках договору ІТС сервісів (після його оформлення), користувачам будуть доступні:
Вартість супроводу із використанням сервісу "ІТС Галузевий" залежить від складності розробки та супроводу Галузевого ПП (цінова категорія сервісу), для кожного Галузевого ПП визначена одна категорія. Список рішень з Категорією супроводу із використанням сервісу користувачі можуть знайти в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам).