Супровід систем автоматизації бізнесу
Сервіс "Лінія консультацій" надає користувачам програм для автоматизації бізнесу консультації по роботі з конфігураціями.
Сервіс доступний користувачам всіх версій програм для автоматизації бізнесу.
При зверненні до Служби технічної підтримки необхідно повідомити наступну інформацію:
Намагайтесь правильно і заздалегідь сформулювати своє питання, це допоможе отримати на нього найбільш точну і швидку відповідь.
Для отримання доступу до сервісу "Лінія консультацій" необхідно бути зареєстрованим користувачем і мати діючий договір "ІТС ПРОФ" (платний або пільговий), "ІТС Ретро" або пакет онлайн-сервісів "Тех. підтримка". Ця вимога не є обов'язковою щодо користувачів базових версій програм "BAS".
Вартість
Інструкції
Лінія консультацій
Умови отримання
Кількість консультацій у Службі технічної підтримки необмежена.
Кількість консультацій обслуговуючої компанії визначається індивідуальними умовами договору ІТС.
Служба технічної підтримки консультує користувачів базових версій "BAS", які не мають договору ІТС або пакету онлайн-сервісів "Тех. підтримка", але консультації у обслуговуючих компаній, в цьому випадку, зазвичай проводяться за додаткову оплату.