+38 (050) 175-15-15
+38 (068) 175-15-15

csn.sab.info@gmail.com

м. Запоріжжя,

вул. Електрозаводська, 3

(зупинки: "Каховська", "ЗСТО")

Супровід систем автоматизації бізнесу

Сервіс "Лінія консультацій" надає користувачам програм для автоматизації бізнесу консультації по роботі з конфігураціями. 

 

Сервіс доступний користувачам всіх версій програм для автоматизації бізнесу.

BAS Бухгалтерія

При зверненні до Служби технічної підтримки необхідно повідомити наступну інформацію:

  • Реєстраційний номер програми;
  • Назву організації;
  • Версію програмного продукту, назву конфігурації.

Намагайтесь правильно і заздалегідь сформулювати своє питання, це допоможе отримати на нього найбільш точну і швидку відповідь.

Для отримання доступу до сервісу "Лінія консультацій" необхідно бути зареєстрованим користувачем і мати діючий договір "ІТС ПРОФ" (платний або пільговий), "ІТС Ретро" або пакет онлайн-сервісів "Тех. підтримка". Ця вимога не є обов'язковою щодо користувачів базових версій програм "BAS".

Вартість

Інструкції

Лінія консультацій

Умови отримання

Кількість консультацій у Службі технічної підтримки необмежена.

 

Кількість консультацій обслуговуючої компанії визначається індивідуальними умовами договору ІТС.

 

Служба технічної підтримки консультує користувачів базових версій "BAS", які не мають договору ІТС або пакету онлайн-сервісів "Тех. підтримка", але консультації у обслуговуючих компаній, в цьому випадку, зазвичай проводяться за додаткову оплату.

Для придбання сервісів ІТС та отримання відповідей на питання:

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (050) 175-15-15

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (068) 175-15-15