+38 (050) 175-15-15
+38 (068) 175-15-15

csn.sab.info@gmail.com

м. Запоріжжя,

вул. Електрозаводська, 3

(зупинки: "Каховська", "ЗСТО")

Супровід систем автоматизації бізнесу

Сервіс "Пактум.Контрагент" надає наступні можливості:

  • Перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента в відкритих державних реєстрах;
  • Автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного коду ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
  • Заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа - рахунку, накладної, акту виконаних робіт.
BAS Бухгалтерія

Для підключення та використання сервісу "Пактум.Контрагент" потрібно мати номер основної поставки програмних продуктів для автоматизації бізнесу.

 

На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу "Пактум.Контрагент". При оформленні доступу до сервісу Пактум.Контрагент необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

 

Для активації сервісу "Пактум.Контрагент" необхідно ввести отриманий ключ активації (пін-код) в налаштуваннях сервісу у системі автоматизації не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу з ключем активації (пінкодом) для отримання даних поточного балансу або запиту картки контрагента.

 

Будь-який з варіантів доступу до сервісу "Пактум.Контрагент" має обмеження за кількістю запитів на добу - не більше 100 запитів.

 

Сервіс "Пактум.Контрагент" діє до настання однієї з подій - закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:

  • Бізнес-2200 - діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток;
  • Бізнес-1200 - діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток;
  • Бізнес-300 - діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.

 

Для продовження використання сервісу "Пактум.Контрагент" слід придбати та активувати наступний пін-код.

 

В налаштуваннях сервісу доступна наступна статистична інформація:

  • Поточний баланс (залишок) запитів;
  • Дата активації сервісу;
  • Дата завершення дії сервісу.

Техпідтримка

Програми, в яких реалізовано сервіс

Умови отримання

Пактум.Контрагент

Переваги

  • Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань;
  • Можливість натисканням однієї кнопки: створити нову картку контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу або актуалізувати дані в існуючій;
  • Виключення помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків некоректного заповнення реквізитів в документах;
  • Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарковим" сервісом.

Доступність сервісу в режимі 24/7 - цілодобово, без вихідних і святкових днів.

  • BAS Бухгалтерія (Базова, ПРОФ, КОРП);
  • BAS Малий бізнес;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS АГРО. ERP;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
  • BAS Будівництво. ERP;
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія;
  • BAS Будівництво. Керування фінансами;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Громадське харчування;
  • Застарілі програми.

Список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом "Пактум.Контрагент", постійно розширюється.

Технічну підтримку користувачам сервісу "Пактум.Контрагент" надають обслуговуюча компанія і компанія "Пактум".

 

Лінія консультацій компанії "Пактум":

  • E-mail: pactum.contragent@gmail.com;
  • Тел.: + 38 (067) 430-04-50.

Для придбання сервісів ІТС та отримання відповідей на питання:

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (050) 175-15-15

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (068) 175-15-15