+38 (050) 175-15-15
+38 (068) 175-15-15

csn.sab.info@gmail.com

м. Запоріжжя,

вул. Електрозаводська, 3

(зупинки: "Каховська", "ЗСТО")

Супровід систем автоматизації бізнесу

"FREDO ДокМен" - це сервіс користувачам програм для автоматизації бізнесу, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу "FREDO ДокМен" з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.

 

Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу "FREDO Звіт".

BAS Бухгалтерія

З 01.08.2020 р. додався новий пакет сервісів "FREDO" для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців (ФОП), які надають доступ відразу до сервісу здачі електронної звітності та адміністрування ПДВ ("FREDO Звіт") і електронного документообігу ("FREDO ДокМен").

 

Склад пакету сервісів "FREDO" для юридичних осіб:

  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юридичних осіб;
  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен".

 

Склад пакету сервісів "FREDO" для ФОП:

  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО;
  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен".

 

Доступи до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" на 12 місяців для юридичної особи або ФОП на ССО можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу в разі відсутності у них договору "ІТС ПРОФ".

 

Додаткові підключення доступів до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" для юридичної особи або ФОП на ССО можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу, для яких оформлено основне підключення (договір "ІТС ПРОФ", доступ до пакетів онлайн-сервісів "FREDO" на 12 місяців). Період підписки на додаткові підключення може бути - від 1 місяця до 12 місяців, але не більше періоду закінчення основного підключення.

 

Додаткові підключення доступу до онлайн-сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен" можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу незалежно від наявності/відсутності інших пакетів онлайн сервісів ("ІТС", "FREDO", "Бухгалтерський") на термін від 1 до 12 місяців . Рекомендується синхронізувати терміни доступів до онлайн-сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен", які оформлені на один реєстраційний номер програмного продукту.

Сервіс "FREDO ДокМен"надає такі можливості:

  • Створення первинних документів за існуючими шаблонами безпосередньо в сервісі "FREDO ДокМен";
  • Вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів з програм для автоматизації бізнесу в сервіс "FREDO ДокМен" натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • Підписання, шифрування і відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс "FREDO ДокМен", а також програми "M.E.Doc", "FlyDoc", "Сота", по прямому з'єднанню або за поштовим з'єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
  • Отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс "FREDO ДокМен" або програми "M.E.Doc", "FlyDoc", "Сота", електронних документів;
  • Завантаження із сервісу "FREDO ДокМен" в програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • Пакетна робота з документами;
  • Робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України;
  • Наявність модулів "Довільне підписання" і "Універсальний документ" - можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправка їх контрагентам, які використовують "FREDO ДокМен", "M.E.Doc", "Сота", "FlyDoc".

Програми, в яких реалізовано сервіс

Умови отримання

FREDO ДокМен

Переваги

  • Надійність та впевненість в аавтентичності документа – документ шифрується та підписується КЕП;
  • Контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах - відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі програми;
  • Економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву);
  • Підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • Отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за умови наявності у користувача ліцензії на "FREDO Звіт" і на "FREDO ДокМен".
  • BAS Бухгалтерія всіх версій (Базова, ПРОФ, КОРП);
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Роздрібна торгівля;
  • BAS Малий бізнес. ПРОФ;
  • BAS АГРО. ERP;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
  • BAS Громадське харчування;
  • BAS Будівництво. ERP;
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія;
  • BAS Будівництво. Керування фінансами;
  • Застарілі програми.

Список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом "FREDO ДокМен", постійно розширюється.

Для придбання сервісів ІТС та отримання відповідей на питання:

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (050) 175-15-15

Tel. / Viber/ Telegram: +38 (068) 175-15-15